Vítáme Vás u Würth Česká republika

Würth je značka známá po celém světě. Potenciální a tržní sílu našich společností poskytují fakta: přítomnost v 80 zemích na všech kontinentech, 400 nezávislých firem, více než 3 miliony věrných zákazníků - prodej 150.000 produktů v hodnotě více než 14 miliard eur, řešení a patentů. Přibližně 78.000 zaměstnanců, z toho více než 30.000 obchodních zástupců po celém světě.

Würth Česká republika započala svou cestu již v roce 1992. Do dnešního dne s námi spolupracuje více než 40.000 firem z řad velkých firem i malých podnikatelů. Ti všichni se můžou spolehnout na profesionální produkty ke své práci, odborný přístup a precizní servis. Naše flotila téměr 400 odborně vyškolených zásupců je vždy připravena. Každý potřebuje něco jiného, a tak nasloucháme a díky mnoha letům zkušeností dokážeme také poradit a pomoci. Vždy se o Vás bude starat zástupce, který rozumí potřebám Vašeho oboru a pomůže vybrat to nejlepší z našeho sortimentu.

Zjistěte více o naší společnosti:

Reinhold Würth

Zakladatel, vizionář, vzor, sběratel

Reinhold Würth

Se svým otcem Adolfem Würthem jezdil od roku 1945 na trh do Künzelsau, kde prodávali šroubky. Od té doby vybudoval společnost, která se stále drží stejných zásad a myšlenek.

Přečtěte si více zde

Rok 1945

Podívejte se na vývoj společnosti v průběhu let

Historie firmy

75 let vývoje, který nás přivedl do dnešního dne. To vše díky našemu přání být zákazníkům nejen dodavetelem, ale také partnerem pro jejich podnikání.

Přečtěte si více zde

Umění

Výstavy i umělecká architektura

Kultura a umění

Cílem kulturních aktivit společnosti Würth je spojení mezi kulturou a pracovním prostředím. Navazuje tak na filozofii Reinholda Würtha pro obohacení kvality života pro jeho zaměstnance, návštěvníky budovy a zájemce o kulturu.

Přečtěte si více zde

Würth - Profesionální montážní technika

Celosvětový obchod s upevňovacím a montážním materiálem je základním kamenem skupiny Würth. Kompetence, kvalita a blízkost k zákazníkovi přitom tvoří základy našeho konání. Se současným počtem více než 100.000 produktů pro řemesla a průmysl se z původního specialisty na šrouby stal odborník na montážní techniku. Během pěti desetiletí dovedl prof. Dr. h. c. Reinhold Würth, který v roce 1954 převzal po předčasné smrti svého otce tehdy dvoučlennou firmu, tento podnik až mezi největší obchodní firmy na celém světě.

Jedná-li se o šrouby, jejich příslušenství, hmoždinky, chemicko-technické produkty, kování pro nábytek a stavební kování, nářadí, stroje, instalační materiál, drobné díly pro automobily, jakož i zásobovací a odběrové systémy, je Würth tou správnou kontaktní osobou. Nároky více než 3 milionů zákazníků z celého světa na produkty a služby společnosti Würth jsou pro její pracovníky velkou výzvou. V mnoha pobočkách po celé České republice a více jak 400 společnostech v 80 zemích světa s cca 78.000 spolupracovníky v roli kompetentních partnerů stará o všechny otázky a přání našich zákazníků.

Okruh zákazníků přitom zahrnuje řemesla spojená s automobily, tak i řemesla zpracovávající dřevo a kovy přes stavební firmy až po průmyslové podniky.

Würth je kvalita

Co chápete pod pojmem kvalita? Tím chápeme porozumění pro potřeby našich zákazníků. Jejich otázky, požadavky a problémy jsou nám výzvou, tvoří základ naší angažovanosti. Společnost Würth disponuje výzkumným a vývojovým oddělením čítajícím 220 pracovníků a vlastní řadu patentů, užitných a průmyslových vzorů. Spolupráce s nezávislými institucemi a vysokými školami, zákaznickou podnikovou radou, jakož i podněty orientované na praxi vzniklé z osobních vztahů se zákazníky, jsou základem aktivního vývoje produktů. A teprve tehdy, kdy jsou splněny přesně definované normy jakosti, dojde ke schválení výrobku do prodeje.

Společnost Würth, spol. s r.o. je držitelem certifikátů ČSN ISO 9001 a ČSN ISO 14001. Mateřská společnost Adolf Würth GmbH&Co.KG je certifikována dle norem DIN EN ISO 9001 a DIN EN ISO 14001.

Filozofie jakosti se netýká jen kvality výrobků, ale i procesů, které jsou v naší firmě realizovány. To mimo jiné dokládá i systém řízení jakosti, který je implementován od roku 1993. Tento systém splňuje od října 2009 požadavky nové normy ISO 9001:2009 orientované na procesy.

Würth je blízkost k zákazníkovi

Důležitým marketingovým hlediskem je blízkost k zákazníkovi, neboť jen díky neustálému kontaktu lze ideálně rozpoznat případné problémy a efektivně je řešit. Würth je tak pro zákazníky k dispozici na telefonu, na internetu, na prodejnách či při osobní návštěvě naším obchodním zástupcem. Würth má např. v Německu více než 100 prodejních poboček. Důležité produkty z montážní techniky jsou tak k dispozici přímo na místě a zákazník si je může vyzvednout přímo na pobočce dle motta: „Zajet - Vyhledat - Odvézt". V České republice momentálně probíhá restrukturalizace prodejních a předváděcích center tak, aby se co nejvíce přiblížila svou funkcí těm v Německu. V oblasti odborného poradenství řeší pracovníci společnosti Würth v úzké spolupráci s praktikami z oblasti řemesel a průmyslu specifické problémy týkající se montážní a upevňovací techniky.

Spolehlivá dodávková služba

Perfektní organizace, moderní zpracování dat, automatizované skladové systémy a ochota pracovníků společnosti Würth zaručují, že objednávky zákazníků jsou během 24 hodin po doručení do centrály vyexpedovány s kvótou okamžitého dodání ve výši 98 %.