Pouze pro podnikatele  

Outlet

Akční produkty

Klikni a vyzvedni

Katalogy

Zákaznický servis: +420 323 041 141

faq
FAQ: Nejčastější otázky
FAQ: Nejčastější otázky

REGISTRACE/PŘIHLÁŠENÍ

Na hlavní stránce kliknete na Přihlášení – najdete zde i registraci. Vyberte si pro nového zákazníka, nebo stávajícího zákazníka podle toho, jestli u nás budete nakupovat poprvé, nebo se již známe.

V části přihlášení klikněte na zapomněli jste heslo?, pošleme Vám ihned e-mail s informací, že heslo jsme Vám resetovali. Zadáte pak při přihlášení nové.

Pokud se tak stalo, je nám to líto, ale pravděpodobně jste nám neuhradili faktury. Kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis na čísle +420 323 041 141 a pokusíme se to vyřešit.

Poprvé je potřeba se přihlásit těmito údaji. Poté si můžete nastavit uživatelské jméno a přihlašovat se jím (Můj účet -> Základní nastavení -> Přístupové údaje). Heslo pak platí pro obě přihlášení stejné.

FAKTURY

Pokud po Vás e-shop vyžaduje zadat jakékoliv číslo faktury za poslední tři měsíce, je tomu tak z důvodu ověření. Pokud nevidíte faktury, ani toto upozornění, pravděpodobně Vaše firma spadá pod kontocentrálu.

Automaticky je nastaveno elektronické zasílání faktur.

CENY

Würth je obchod pro profesionály, prodáváme pouze podnikatelům, a tedy ceny na e-shopu jsou bez DPH.

OBJEDNÁNÍ / KOŠÍK

Můžete využít funkce Click & Collect – objednáte si vyzvednutí zboží, které je na prodejně skladem. Vyzvednout může zhruba za hodinu od objednávky. Způsob objednávky Click & Collect vyberete v košíku. Více o Click & Collect píšeme zde.

Spolupracujeme se společností PPL, ČP, GW, DPD. Dopravce je určen automaticky dle typu Vámi objednaných produktů a velikosti objednávky.

Ano. V e-shopu jsou viditelné všechny objednávky, včetně těch na prodejnách nebo přes obchodního zástupce Würth.

Při objednávce nad 3000 Kč je dopravné zdarma. Cena dopravného je 129 Kč při objednávce do 3000 Kč. Zboží Vám, ve většině případů, přiveze PPL, ČP, GW, DPD.

Ano. Automaticky je v e-shopu nastavena platba na fakturu. V případě první objednávky nad 10.000,- tisíc je vystavena proforma faktura a po uhrazení je objednávka zpracována. Pokud byste chtěli rovnou platit kartou, můžete vybrat platbu ve druhém kroku košíku.

Na velkoobchodní (B2B) nákupy se nevztahuje 14denní lhůta stanovená občanským zákoníkem. Zboží, které opravdu potřebovat nebudete, nebo jste špatně objednali, nám ale vrátit můžete – kontaktujte svého obchodního zástupce. Kontakt na svého obchodního zástupce naleznete v části Můj Würth.

Pokud u nás objednáte do 13 h a je produkt skladem, očekávejte svou objednávku do 48 hodin. Pokud je produkt skladem v zahraničí, očekávejte doručení cca za 3 dny.

Z e-shopu do zahraničí bohužel nedoručujeme.

Samozřejmě. V e-shopu je u objednávek viditelné, zda je zpracovávaná nebo již odeslaná. Všechny objednávky mají odkaz na doručovací službu.

Při objednávkách Click & Collect můžete přijít na prodejnu zhruba za hodinu od objednávky – nebo i dřív, a počkat, než Vám objednávku připravíme, třeba u kávy, kterou si u nás můžete dát.

MOBILNÍ APLIKACE

Aplikace je ke stažení pro iOS, Android i Huawei. Odkazy ke stažení naleznete, spolu s dalšími informacemi o aplikaci, zde.

Ano. Cokoliv si vložíte do košíku v aplikaci, můžete pak objednat z počítače a naopak.

V aplikaci naleznete své faktury u každé objednávky.