Smart Repair znamená snadnou a chytrou opravu! V naší nabídce Smart Repair produktů naleznete profesionální řešení pro opravu prasklin oken po zásahu kamínkem, pro lepení ulomených plastů, pro opravu světlometů a pro opravu vyboulení karoserie.
Sada pro snadné opravy a spojování plastových dílů, jako jsou spoilery, mřížky chladiče, svorky obložení, držáky světlometů, zástěrky, nárazníky, podběhy kol atd.
Opravná hmota se rychle vytvrzuje a lze ji velmi rychle brousit.
Vynikající chemická odolnost vůči široké škále kapalin, jako je benzín, mnoho mazacích olejů a etylacetát.
Revoluční systém s certifikátem TÜV, který s použitím softwaru vyvinutého naší firmou umožňuje plně automatické tlakové, resp. podtlakové plnění pryskyřicí a výrazně tím šetří čas a náklady.
Glass Repair 2.0 funguje dokonale jako doplněk k běžným systémům opravy skel.
Univerzální systém pro opravy deformací s navařovacím a lepicím příslušenstvím na neošetřenou ocel i lakované povrchy.
SADA PINPULLER® POWER
Pro odstraňování důlků na rovných površích plechových karosériích a především na podbězích kol
SADA DELLENLIFTER
Systém na opravy důlků s lepicí technologií bez potřeby odstraňovat nátěr.
Společnost Würth, spol. s r.o. shromažďuje a zpracovává osobní údaje uvedené ve formuláři za účelem zpracování požadované žádosti. Vezměte prosím na vědomí povinná pole ve formulářích. Právním základem tohoto zpracování, nezbytnými údaji, je čl. 6 odst. 1 lit. b DSGVO, provádění předsmluvního opatření. Zpracování údajů, které jste dobrovolně poskytli, se provádí na základě čl. 6 odst. 1 lit. f DSGVO. Poté je zpracování přípustné, což je nezbytné k ochraně našich oprávněných zájmů. Naším oprávněným zájmem je kontakt s vámi, našimi zákazníky, s cílem zlepšit naši poradenskou kvalitu a snadnější kontakt s vámi v případě možných dotazů. Shromážděné údaje budou uchovávány pouze po dobu, po kterou je nutné zpracovat dotaz a kontaktovat vás. Pak jsou smazány.
Pamatovat si přihlašovací údaje
Po aktivaci této funkce , budou Vaše přihlašovací údaje (Číslo zákazníka a číslo partnera) uloženy v Cookie na Vašem zařízení. Doporučujeme používat tuto funkci pouze, pokuď počítač, tablet nebo smartphone nepoužívají žádní jiní uživatelé. Všeobecně doporučujeme: Odhlásit se po nákupu. Více informací o Cookies můžete najít v podmínkách."
Kde najdu své zákaznické číslo?
Své zákaznické číslo najdete na faktuře společnosti Würth, dodacím listě nebo na potvrzení objednávky (vpravo nahoře na první stránce). Nemáte-li po ruce žádný z těchto dokumentů společnosti Würth, jednoduše zavolejte na naši horkou linku +420 326 345 142. Můžete nás kontaktovat od pondělí do pátku od 8:00 - 16:00 hodin (Ne o státní svátcích).
Nejste-li ještě zákazníkem společnosti Würth, můžete se zde zaregistrovat online – stačí projít několik jednoduchých kroků. Jakmile zkontrolujeme a potvrdíme informace, které jste zadali, okamžitě získáte přístup ke všem cenám a můžete zadávat objednávky. Chcete-li začít, klikněte na odkaz „Registrovat se“.
-
-
null
Kde najdu své partnerské číslo?
Své partnerské číslo získáte spolu s informací o přihlášení k e-shopu Würth po úspěšném dokončení registrace nebo po aktivaci vaším kontaktem mezi prodejci. Bude vám zasláno e-mailem na vámi uvedenou e-mailovou adresu. Nemáte-li po ruce tuto informaci, jednoduše zavolejte na naši horkou linku +420 326 345 142.
Vaše uživatelské jméno
Zde můžete přiřadit uživatelské jméno pro snadné přihlášení. Musí to být jedinečné jméno. Můžete například použít svou osobní e-mailovou adresu.
Jaké heslo mám zadat?
Své heslo pro e-shop Würth si nastavíte při registraci nebo prvním přihlášení nebo vám administrátor e-shopu ve vaší firmě přidělí výchozí heslo. Heslo musí mít nejméně osm znaků a musí se skládat z číslic a písmen. Musí také obsahovat alespoň čtyři různé znaky. Speciální znaky nelze použít. Následující příklady nesmí být použity jako heslo: vaše zákaznické číslo, „wuerth1“, „abcdefg“.
Pamatovat si přihlašovací údaje
Po aktivaci této funkce , budou Vaše přihlašovací údaje (Číslo zákazníka a číslo partnera) uloženy v Cookie na Vašem zařízení. Doporučujeme používat tuto funkci pouze, pokuď počítač, tablet nebo smartphone nepoužívají žádní jiní uživatelé. Všeobecně doporučujeme: Odhlásit se po nákupu. Více informací o Cookies můžete najít v podmínkách."
Kde najdu své zákaznické číslo?
Své zákaznické číslo najdete na faktuře společnosti Würth, dodacím listě nebo na potvrzení objednávky (vpravo nahoře na první stránce). Nemáte-li po ruce žádný z těchto dokumentů společnosti Würth, jednoduše zavolejte na naši horkou linku +420 326 345 142. Můžete nás kontaktovat od pondělí do pátku od 8:00 - 16:00 hodin (Ne o státní svátcích).
Nejste-li ještě zákazníkem společnosti Würth, můžete se zde zaregistrovat online – stačí projít několik jednoduchých kroků. Jakmile zkontrolujeme a potvrdíme informace, které jste zadali, okamžitě získáte přístup ke všem cenám a můžete zadávat objednávky. Chcete-li začít, klikněte na odkaz „Registrovat se“.
-
-
null
Kde najdu své partnerské číslo?
Své partnerské číslo získáte spolu s informací o přihlášení k e-shopu Würth po úspěšném dokončení registrace nebo po aktivaci vaším kontaktem mezi prodejci. Bude vám zasláno e-mailem na vámi uvedenou e-mailovou adresu. Nemáte-li po ruce tuto informaci, jednoduše zavolejte na naši horkou linku +420 326 345 142.
Vaše uživatelské jméno
Zde můžete přiřadit uživatelské jméno pro snadné přihlášení. Musí to být jedinečné jméno. Můžete například použít svou osobní e-mailovou adresu.
Jaké heslo mám zadat?
Své heslo pro e-shop Würth si nastavíte při registraci nebo prvním přihlášení nebo vám administrátor e-shopu ve vaší firmě přidělí výchozí heslo. Heslo musí mít nejméně osm znaků a musí se skládat z číslic a písmen. Musí také obsahovat alespoň čtyři různé znaky. Speciální znaky nelze použít. Následující příklady nesmí být použity jako heslo: vaše zákaznické číslo, „wuerth1“, „abcdefg“.